Vrácení Zboží
Jak mohu zboží vrátit či reklamovat?
V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat nebo bezdůvodně vrátit, zašlete jej na adresu Třebíčská 231, 675 71 Náměšť nad Oslavou společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete na následujícím odkazu Vrácení zboží.
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí.
O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
Kontakty
Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu info@wawae.cz nebo na tel. čísle 606 786 677.
* Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Obchodními podmínkami.
Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad fakturu se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).